Kizlar 36 haftamda gittim doktora acilma varmi diye bakti herhangi bir açılma yokdu 38 olucaz ve bidahaki randovu zamanim 39 da nerdeyse 3 haftadir muane olmuyorum sadece pazartesi nstye girecem cok aralikli randovulerim sizinde oyle mi açılma olduğunu nerden bilecemki