Hifa Slm kızlar bn6+2haftalık hamileyim ve karnım 6aylık gibi bi büyüklük var nedeni ne acaba bilgisi olan var mı 😬😣
Sngrr00 Gazdır o korkmayın , bende 8. Haftaya girdim geçen hafta o kadar büyüktü ki 8 aylık gibiydi 😁😁
Kbraldemr İlk haftalarda gaz oluyor. Benimde öyleydi şişiyordu. Şimdi 22. Haftadayız gören hamile olduğuma inanmıyor 10 haftalık gibi duruyor karnım😬