Bebegım 2 aylık prematüre arada öksürüyor günde toplasan 10 kere öksürüyor belkı ama öyle devamlı üst üste olan balgamlı olan bı öksürüğü yok hep vardı bugün bı kaç kere fazla olunca korktum dışarı cıkarırım ama sarar ederim mecburi şeylere çıkarız evımız sıcak burnu tıkalı degıl huysuz degıl ateşi yok hırıltısı yok nefes alımı guzel sadece arada ağzı tükürük doluyor sizce öksürmesi hastalık belırtısımı doktora götürmelımıyım yoksa oksurugu normal mı hapşırık yok arada bı kaç kere oluyor o kdr Doktora götürürüm anında ama boşa götürmek ıstemıyorum geçen götürdüm boş yere kan aldılar mafoldu oğlum