ve sana bu durumu çok taze yaşamış bir kişi olarak şunları söylemek istiyorum.. Olacakları öğrendikten sonra ölüyorum sandım sanki dünyada bu durum tek benim başıma gelmiş gibi hissettim bir dga bebeğim olmuycakmış gibi düşündüm okdar cahilce davrandımki çok pişmanım tabi sonrasında hemen toparladım kendimi.. sonrasını düşündüm sonuçta bebeğin oluyor bunu öğrenmiş oldun en önemlisi bu bazı kadınların başına gelebiliyormuş bende bu durumu yaşadıktan sonra çok insandan duydum dga öncesinde çok duydugum birsey değildi ve lütfen ama lütfen etrafına bir çizgi koyup tamamen kulaklarını tıkaa ah o etraffff beni maaf etmişti smdi düşümüyorumda aptal kafam neden müsade ettim diye ben yaptım sen yapmaa.. insanlar çok acımasız patavatsız ve birdga bebek düşündüğünden bahsetme bile sonrasında senin yaşadıgın durumu unutup bide nzman olucak diye baskıya giriyorlar cahilcee….. buda çok yıpratıyor sen sadece kendini dinle eşinle paylaş dua et 🙏🏻 hem bedenen hem ruhen iyileşmeye bak herseyi geride bırak keşkelerle yaşama .. ondan sonrası okdar güzell geliyor kiii inanki geliyor herseyin zamanı gelimce tekrar gerçekleşiyor hiç birşey sizden değerli değill rabbim yeniden nasip ediceğine okdar gönülden eminim kii sadece zaman biraz zaman ❤️❤️