busra009 benim de 36+3 ama ısrarla dönmüyor 🥺 deliler gibi normal doğum isteyen ben artık kendimi sezaryene hazırlıyorum. 25-30. Haftalarda dönmüştü. 30. haftadan sonra tekrar ters döndü yaramaz😄 4 gün sonraya çağırdı doktorum eğer hala dönmediyse bizde doğum planlayacağız bana da o şekilde söyledi. Sezaryen planlanır gün verilir, ama o gün sezaryen için geldiğinde belki de dönmüş olur normal doğumu bekleriz sonra dedi doktorum🙏 büyük ihtimal sezaryen gözüküyor gibi. Artık hiç umudum yok😄🤦♀️