18.01.2023de 3.gün embriyo transferi oldum bugün 1.günüm Kan sonucum çıktı fakat hala ilaç kullanıyorum ilaçların etkisi olabilir mi merak ettim ? Birde inanılmaz kaşık ağrım var regli olacakmışım gibi ağrım var sizce normal mi sizde de oldu mu ???🙏🙏🙏