Benimde öyle başladı sonra kusmalarım oldu doktorum prilam dr yazdı gece ikitane alıyorım ona rağmen kustuğum oluypr haftada bir fena şekilde
Onun haricinde bulantımı leblebi ile bastırıyorum içim tuhaf olunca bir iki tane agzıma atıyorum devamlı yanımda dediğin gibi yiyoru bulanıyor acıkıyorum bulanıyor su içtiğimde son zamanlrda çok kötü oluyorum ama leblebi bastırıyor cubuk kraker denedim tuzlu o midemi ekşitti
Güzel şifalar dilerim 🤍