Kızlar bugün adet günüm. Kan testi verdim negatif çıktı. Sonra adetim gelir gibi oldu. Yani kahverengi leke oldu, üstüne pembe leke geldi. Adetim sökülecek gibi ağrım var karnımda. Sizce yerleşme kanaması olsa beta yüksek çıkar mıydı yoksa yerleşmeden sonra mu yükselir