Sevdeeee tıpkı senin gibi aşırı kınadım ve bende hamile kaldım. İlk 3 ay falan ağladım. Oğlum 2 yaşında ve 14 şubatta doğumum var tam bebek fikrine alıştım derken doğuma girerken oğlumu nasıl ardımda bırakıcam, 2 gün kim nasıl bakıcak, bebek olunca oğlumu ihmal eder miyim vs bisürü şey var kafamda ve yine başladım ağlamalara. Yani demem o ki doğmadan alışamıcaz gibi geliyo bana. Allah yardımcımız olsun zor bi süreç 🥺