Ruken_olgn Kızlar ne zaman doğum yapacağım 37 hafta olduk artık ne uyuyabiliyorm ne oturabiliyorım 😭 gelsin artık istiyorum
Nuraysss Ruken_olgn bebiş çok aşağı inmiş mi ne durumda, bnde 37 oldm bgn 3 gündür dönemiyorm kalkamıyorm düzgün yürüyemiyorm resmen acılı geçiyor vajina kemklerim ağrıyor, gel gör ki hiç sancı çıkmadı🥹
Dilaraabkr Merhaba ilk doğumum 41+0 da oldum devletse eğer 41+3 e kadar bekleyebiliyorlar bebekte herhangi bir sıkıntı yoksa. Umarım sağlıkla kucağına alırsın ❤️
SelenK09 38+1 bizde beklemedeyiz valla daha bugün kontrole gittik hanımefendinin keyfi yerinde gibi.. bizde sabırsızlanıyoruz ama yapcak bişey yok :))
Ruken_olgn Nuraysss aşagıda baş pozisyonda bende aynı durumdayım ama sancım agrım çıkmıyor nst de anlamadım biz nasıl ağrıyı hissedyrz o zaman
Nuraysss Ruken_olgn benmde hiç sancım çıkmadı nst de. baskının vermiş olduğu ağrıyı hissediyoruz büyük ihtimalle🥲