findigim__ Merhaba 12.haftamın içindeyim 2 gündür mide ve geniz yanması yaşıyorum sanki boğazımdan yukarıya alev çıkıyor gibi yaşayan var mı çaresi nedir 🙄
Sedavedoga findigim__ bebeğimi öğrendiğim andan itibaren çekiyorum canım rennie kullanıyorum bazen tableti bazen şurubunu 18+3 olduk artarak gidiyor başka türlü geçmiyor
Mre Sedavedoga benim de iki gündür inanılmaz mide yanmam var süt içiyorum ama alıştı midem sanırım rennie nin bir zararı yok değil mi?
findigim__ Sedavedoga benim yeni başladı özellikle yemeklerden sonra artıyor, dediğiniz ilacı doktoruma sorayım teşekkür ederim size de geçmiş olsun