Merhabalar kızlar. Ben 26.01.2023te Hamile olduğumu kan testinde öğrendim ve beta değerim 1275di ertesi gün başaka hastanede kadın doğum doktoruna gittim ultrasonla muayenede bişey göremedi sadece rahim duvarının kalınlaşmaya başladığını söyledi ve yarın gelip tekrar kan vermemi söyledi bu sabah gidip kan verdim tekrar karından ultrasonla bakıp kilolu olduğum için burdan göremediğini söyledi . Sonucum 1966 çıktı yükselmenin fena olmadığını ama 2400lerde beklediğini söyledi ve pazartesi tekrar gel ilk kanı farklı hastanede verdiğin için farklı laboratuvar sonuçları olabilir dedi ve pazartesi günü karında göremezse vajinal muayne yapabileceğini söyledi. Sizce bu dış gebeliğe işaret olabilir mi? Fazlasıyla tedirginim bu arada corasprin ve duphaston kullanmamı söyledi