Ayisigi45 Canim bende sezeryan doğum yaptım ve çok zordu gerçekten şuan 2.ye hamileyim bende ave normal doğum olmasını okadar çok istiyorum ki. Sezeryanin kötü yanlarını duydum da normal doğumun hiç duymadım aksine hep güzel şeyler duydum. Parmagimiz ufacık kesilince bile kaç gün bekliyoruz iyileşmesini. Karın 7 kat kesiliyor nasıl kolay olsun ki. İnşallah Herkese normal doğum nasip olur 🤗🥰