Serifegg Çatı muaynesinde çok dar dedi sezeryana gün verdi 14 Şubat’ta geliyoor kızlar var mı bu güzel günde başka anne olacaklar💙💙
babylokum Bize doktorumuz 13-17 arası gün seçin dedi ben kendi isteğimle sezeryan yapmak istiyorum 15 şubatı seçtim bende :) sağlıkla kucağınıza alın. İki özel günü bir araya getirmek istemedik😀
Morviceyysss @Serifegg , selamlarrr 36+4, cuma günü gün verecek, muhtemelen o tarih olacak içime doğuyor 🥲🥲🥲