Busraaytac Merhaba anneler iki yaşında bir kızım var ve 2 aylık ikizlere hamile olduğumu öğrendim sizlerden de ikiz bebekler olan var mı nasıl hamilelik geçirdiniz doğumu nasıl yaptınız bilgilendirirseniz çok sevinirim
OzlEmrah Bende ikiz hamileyim ama daha çok Yen’i 11+4 haftalık.. Hamileliğim çok zor geçiyor çok fazla miğde bulantısı bakalım bende tecrübeli ikiz hamilelerin yorumlarını bekliyorum. Bizleri nelerin beklediğini merak ediyorum 🐣🐣