İç çamasırımda lekelenme olduğunu gördüm WC’den sonra peçete ile sildiğimde bi pıhtı gibi geldiğini görüyorum çok ağır bi kanama değil. Doktorum alttan muayene etti rahmin kasılıyor böyle devam ederse doğum başlar bebeği kaybederiz dedi. İğne vuruluyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı