kızlar bat 2 şubat gebelik belirtisi olan her şeyi neredeyse yaşıyorum 2 gündür akıntım azalmıştı bugün tamamen kesildi. normalde benim çok sorunludur akıntım rengi yeşil doktor bi problem olmadığını söylemişti o yüzden alışmıştım ama şu an akıntı falan asla yok neden sizce?