Kızlar selam, bugün tam 23. Haftaya girdim. Sabah beri sağ kasığımda batma hissi var. Sanki gaz sancısı batması gibide değil gibide. Daha öncede oluyordu ama hemen geçiyordu bugün bir türlü geçmek bilmedi. Bebeğin hareketlerinde hareketsizlik ya da kanama gibi olumsuz bir şey yok. Çarşamba günü doktor randevum var gidince soracağım ama daha önce böyle bir şey yaşayıp doktoruna danışan var mı? Ne gibi bir cevap verdi doktorunuz bunun için.