Bendede var ama küçük hamileliğe zararı yok dedi doktor cerrahi müdahale eğer çok rahatsız ediuorsa kimilerinde portakal büyüklüğü de oluyormuş ozaman yapılıyormuş oda içinde biriken sıvıyı boşaltıp başka yerden delik açıp tıkanmasını engelleniyormuş ama tekrar tıkanma olıyormuş kimilerinde ise doğum esnasında kendiliğnden patlayıp geçiyormuş bantolinkisti zararlı değil korkmayın ağrısı yoksa sizi rahatsız etmiyorsa