aylince14 benim de öyle canım, geçmiş olsun.. 16+2′yim.. Sağ kasık ağrım gittikçe çoğaldı, biraz fazla ayakta kalsam iş yapsam gece ve diğer gün ağrım daha da artıyor.. Kendi doktorum ultrasonda gördü bir şeyler o sordu bana ağrın var mı diye sağ kasık ağrım var dedim, öğretmenim, son haftayı bana rapor verdi dinlenmen lazım dedi progestan başladı.. Dün araştırma hastanesine gittim farklı görüş almak için, plasentam aşağıdaymış ağrın ondandır dedi.. Sende de öyle olabilir.. Başka bir doktora daha görün istersen..