Emne3232 Tamamıyla ön tabi testi ve aşırı gereksiz bir uygulama şahsen . Senin saç rengin boy kg yaş sigara kullanım detayların göre detaylandırıyor .İlk hamileliğimde yapmadım doktorum aldırmayı düşünüyorsan yaptır düşünmüyorsan yaptırma demişti öyle psıkoelji bozukluğu yok hamileyken insanı çürütüyor .
2’de devlete gidiyorum sıradan yaptılar çok önemsemedim ilki 1/1000 oranı çıktı 4’de 99/1 çıktı oran yüksek olarak . Kafayı yıcektim o dönem şükür atlattım sacmalık tamamıyla . Paran varsa 6-8 bin arası genetik testi var o kesin sonuç veriyor öneririm ben yaptırmadım ona o kadar para vericek durumda değilim bedavaya . Birde anne karnından su alıyorlar ama ölüm riski olan bir test benek için enfeksiyon vs netliği %100 ama bu detayları var o yüzden onu yaptırmadım zaten . Tabi ki şimdi insanlarda genelde su kafa var bazı doktorlarda böyle o ölüm riskini 1000/1 olarka görüyorlar birsey olmaz olarak söylüyorlar . Benim doktorum çok güzel konuştu detaylı anlattı bunu kabullenirmisin aldırmayı düşünüyorsan engelli olucak diye yaptır ama düşünmüyorsan aldırmayı kesinlikle yaptırma dedi . Sonra tanışma kadınlar vardı bi önceki hamileliğinde öyle olmuş stresten bebeği düşmüş resmen .Sağlıklı ise kabulleniyoruz da sağlıksız oluncamı aldırcaz keyfi olarak canice geliyor şahsen . Ki ne olacağımız belli değil bugün araba çarpıp engelli olabiliriz sonrasında insanız ya işte …. O yüzden hiç takılmamakta düşün pozitif ol hersey Allahtan olacağı varsa olucak . Allahım sağ Salim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .