Yazmelegi_ 11+4 oldum ve hâlâ mide bulantılarım devam ediyor prilam kullanıyorum fakat istifar da ediyorum sizler bu durumda oldunuz mu ve ne yaptınız yanıtlarsanız çok mutlu olurum❤️
babyugur Yazmelegi_ 1 ci hamileliğimde 13 haftaya kadar surmusdu İkinciye hamileyim 9 haftadayim.Hic kusmadim bu zamana kadar nedem acaba merak ediyorum.hormonlarim dusuk olduğubicin ola bilirmi acaba.Genelde hormon yuksekliginden kusmalar oluyor diye biliyorum
Yazmelegi_ Sena00 bana da kusma devam ederse hastaneye yatış dedi ne yaparsam yapayım geçmiyor bir türlü
Sena00 Yazmelegi_ yaa öylemi ben bende sürekli kusma yok çok şükür böyle akşamları oluyor arada ama bulantım çok
Zenfira22 Ben 5+1 haftalık hiç bulantım ve kusmam olmadı . İrelide olurmu bilmem ama şimdiye kadar yaşamadım
babyugur Bahar3521 Bende çok dusuk,ilac kullaniyorum,bebek buyudukce daha cok talep ediyor diye ilacin dozunu artdirdik.Bebek icin cok onemli erken donemlerde.
Yazmelegi_ Btlabk bende uyuma felan yok içince de etkisini gosteriyor etkisi azalmaya başlayınca bulantı başlıyor bide yemek saatleri geçince bulantim çok oluyor
Btlabk Allah yardımcın olsun bulantıyı ben cok siddetli yasıyan biri olarak ne yapsam fayda etmedi 16 haftaya girdik hala devam kusmasam bile bulanıyor ama eskisine oranla azaldı