Sena00 Tevhidehli1 banada şimdiki doktorum kullanmana gerek yok dedi ama ben korktuğum için kullanıcam dedim herhangi bir zararı yok ama kanama yapar dedi yaparsa keseriz diye çok şükür henüz bişey yaşamadım
Sena00 Tevhidehli1 canım eğer kanaman olursa ilacı bıraktıracam dedi benim ikinci gebeliğim icmesen sorun olmaz demişti ama ben ısrar ettim hocam korkuyorum kullanmak istiyorum bebeğe sana hiç bir zararı yok sadece kanama yapar dedi ben kızımda son haftalarda bıraktırdı sonra da iğne yapıyorlar 28 haftada falan uyuşmazlık için kanamayı arttırıyormu onu sormadim hiç
Zuzumuz Gizem1812 geçmiş olsun canım benımde kese etrafında kanama alanlarım var iğne fitil endol bende kullanıyorum sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah
Gizem1812 Zuzumuz amin canim insallah. Simdi eve donduk serum bitti allah bi daha gostermesin. Tum iyi dileklerim tum annelerle beraber. Siz kac haftaliksiniz?
2023annesi Gizem1812 aynı haftada benimde aşırı kanamam olmuştu 2.gebeliğim bir anda kanama olmaya başlamıştı şuan 21.haftaya girmek üzereyim kanama kese dışındaydı her gebede görülebilecek bir şey olduğunu söylemişti doktorum. Kese dışı bir damar açılmasıyla olmuş olduğunu söyledi. Sonra da uzun süre devam etti 18. Haftamda bitti çok şükür bende çok kafama taktım neden niye diye ama çok şükür bebeğin sağlığının iyi olduğunu öğrenince düşünmemeye çalıştım biraz strese girince artıyordu çünkü ben kendimi rahatlattım sonra kanama da durdu
2_evlatyolda Gizem1812 doğuma kadar kullandım 9 tane ilaç oğlum şimdi 2 yasında korkma benlmde kanamam oldu hastaneye almıslardı doktorlara güven düzenli iç ilaçlarını dedim ya ben doguma kadar kan sulandırıcı lar düşük önleyici ler hep böyle süreç geçirdim Allaha emanet olsun evlatlarımız
Gizem1812 2_evlatyolda amin insallah cok sagolun. O kadar tatsizim ki, kisa araliklarla olmus olmasi beni uzdu. Umarim tekrar olmaz ve bebegime saglikli bi sekilde kavusurum
2_evlatyolda Gizem1812 elini karnına koy hep (el Mubdiu) esmasını oku özelikle eşler elini bebege karna koysun okusun 20 kere yazıyor nette düşük önleyici dua biz hep okuduk oğlumda şimdide hamileyim bunda da okuyoruz rabbim korusun esirgesin saglıklı sıhhatli kucaklarımıza alalım
Nerfemm Ben ilk çocuğum da 12 haftalıkken cok fazla kanamam oldu 15 gün ayaklarım havada yattımkan siyaha dönüstu doktor kanama bitti son oislikleri gidiyor demisti. Kanama alanı oluşmüş baya büyük ya çocuk kazanicak ya kan demisti bana çocuğum kazandı ♥️
Gizem1812 Nerfemm ayy ne guzel masallah. Ya benim cok azdi ama doktorum her kanama onemli deyip bu ilaclara baslatti. Simdi evdeyim zaten insallah tekrar olmaz ve bu aldiklarim bebegime sifa olur
alyakaram Gizem1812 canım bende 11+5 olduk bugün 11+2 de hafif kahve tengi leke gelmişti dün geve bildiğin bayağ peçeteye kırmızı kan geldi 11+2 de gittiğimde bebek gayet maşallah sağlıklıydı kese etrafında kanamada yoktu Protestan yazdı ne olur ne olmaz die ama yine başladı ve hafif Arada koyu kan ile birlikte pıhtı gibi geliyor bende korkuyorum
Gizem1812 alyakaram sizin benim suanki kanamamdan daha cok ama aynisini bende 8. Haftada yasadim. Yine doktora gittim ayni sekilde serum igne ve fitil verdi. Bence doktora gorunun