hanimyavuz34 normal canım bendede öyleydi hatta bazı günler nerdeyse hiç hissetmezdim. Doktor bişeler yiyip sola yatıp 2 saatte 10 hareket hissediyosan normal demişti. Birde her bebek farklı bence ben 33.haftadayım bazıları bebeklerinin hiç durmadan gece gündüz hareket ettiğini söylüyor ama benimki o kadar sakinki gün içinde az hareket edip geceleri uyuyor. Dönmelerini falan hissediyorum genelde. Sende hiç korkma eğer gün içinde hiç hareket hissetmezsen dürtmene ve şekerli şeyler yiyp dinlenmelene ragmen o zaman bir doktora görünebilirsin