2802amine Canisi44 3kilo cnm ama suni verselerde açılma olmaz diye korkmuyo değilim normal istyrm hayırlısı diyip bekliyorm senin bebisinin kilosu nasil😊
2802amine S3vk4n Allah yardim etsin günler yaklaştıkça insan dahada sabırsız oluyo suni sancimi alıcaksınız sizde
2802amine Htc123 şu son trimester insanda uyku birakmiyo zaten gece ağrılarla uyanır oluyorum bari sancı olsa:(
Htc123 2802amine uykumda benim sıkıntı Yok çok şükür de bugün akşam 2 saat uyudum yoksa uyuyorm bu saatlerde sorun olmadı bende bebiş olduktan sonra nasıl alışacağım bilmiyorum 🙄
Serii 9 şükür 🤗 çarşamba belli olacak sezaryen mi normal mi tam 39 a girdiğimde 🤗 Hangisi hayırlıysa dedim bende 😁 gelsin de bi an çnce kafayı yicem yoksa
2802amine Serii ayniyiz desenize😁 doktorum 40 haftadan sonrasini bekletirse sancı için yandım yani artık beklemek istemiyorm😬😬😬
Aysehatun 2802amine son 7 şuan için normal gözüküyor son anda bişey çıkmaz ise sabırsızlıkla bekliyoruz 😇