baharruzgar ben 33+5im hazırladığı da. Yerişmeyecek bir durum yok zaten eşyaları alınmıştır diye düşünüyorum. Bir tek yerleştirmesi varsa birkaç saate kalmadan bitiyor 🏵️
bebiş için
isimli hastane çıkışı…..
2 tane 5li yenidoğan takım(zıbınları içerisinde)..
Eldiven, şapka, çorap (3-4 adet)…
Kadife battaniye…..
Müslin battaniye (4 katlı ve tek katlı olan)…..
20 tane bez…
Islak mendil…
Pişik kremi
Ağız mendili….
Alt açma örtüsü…
kendim için
İki adet önü düğmeli pijama takımı…
Depend
İnce yelek….
Terlik
Yedek şal, yazma……
Emzirme atleti, sütyeni..
Çorap, patik…..
Hastane çıkışında giymek için kıyafet
Hurma, Nescafe, Meryem Ana otu, kayısı hoşafı
Gümüş kapak, …..
göğüs ucu kremi Göğüs pedi…
Emzirme örtüsü …