ygmrnz merhaba evet ben yaptım bir ay oldu memnun kalmadım kesinlikle sadece doktorum çok iyi ve ilgiliydi ama onun dışında hemşireler falan rezalet sanki silah zoruyla çalıştırılıyorlar gibi tavırlar takınıyorlar odalar küçük ve yetersiz temizlik vs hiç yeterli değil ameliyathane bilmiyorum bana kullanılan ekipmanlar vs ler çok yetersiz ve düzensiz geldi başka bir seçeneğim olsa değerlendirirdim kesinlikle devlete ilk başta gidemediğim için sonradan bir türlü randevu bulup gidemedim birde doktorumu sevip güvendiğim için orada doğum yapmak istedim ama benim deneyimlerim bu şekildeydi