Kızlar daha önce de yazmıştım 1 gün geçince test yapmıştım tek çizgiydi. 4 gün oldu gelen yok giden yok korkmaya başladım artık Allah korusun başka bir sıkıntı mı var diye. Bugün nobetciden yine test Alcam eşim gelince pzt de doktora gidicem ama içim içimi kemiriyor. İlk oğlumda 1 hafta varken öğrenmiştim bunda 1 gün geçti negatif ve gecikme hala devam ediyor. Aşırı bir bel ağrım oluyo gün içinde bide normalde adetim erken gelir ama geç gelmez telaş yaptım başına gelen var mı