edadm Bende geçen ay yaşadım canım adetim 16 sıydı 10 ında idrar testinde 11 inde kan testinde öğrendim. 23.3 2 gün sonra 16.57 2 gün sonra 3.74 e düştü o gün kanamam başladı zaten. Normal adet oldum 5 hün sürerkem 6 hün sürdü sadece. Doktor korunmana gerek yok dedi korunmadım. Bu ay adetim 14 gün geçiyor testler negatif dün doktora gözüktüm geç yumurtlama olmuş olabilir 10 gün daha bekleyio dedi ultrasonla baktı kistten şüphelenmiştm, çok şükür bir şey çıkmadı. 10 gün sonra adet olmazsan gel kan testi yapalım eğer negatif çıkarsa söktürücü veririm şuan veremem dedi