Selcennnn kızımda 14+0 da gittim Direk kız dedi doktor detaylıdada kız dedi doktor Ve kız doğum yaptım,Bu gebeliğim değişik bence🙈 12 haftalık gittim 12+6 çıktı geç döllenmeydi haftasını yakalamış maşallah doktorumuz %99 erkek dedi bana Alanında iyi bir doktordu ama sertti hemde hastaneden gitti başka doktora gitmek zorunda kaldım ,Bu doktorumada 15+6 iken gittim cinsiyetini açmadı dedi göstermedi dedi ama erkeğe benzettim dedi bilemedim canım🤷🏻♀️