Aslii35 Kızlar kürtajdan sonra ilk adetinizde çok ağrı yaşadınız mı? Benim gece uyandıracak kadar sancım oluyor normal de adet ağrılarım hiç olmaz bu normal mi acaba?
Esraguvennn Aslii35 bence bı doktora gidin ya da arayın sorun. Benimde çok ağrım olmaz kürtajdan sonra da nerdeyse hic olmadı
Deletedmom_33 Aslii35 yok olmadı benim ağrım. Sade parça geldi birkaç tane oda kalanlardi büyük ihtimalle.