Kızlar haziran sonuna temmuz başına geliyor doğum kısa kol vs giydirebilir miyim acaba. Dışarda belki olmaz da evde zıbınlarla durabilir diye düşünüyorum. Bir de beden aralığı 1 3 ay dan ziyade 3 6 al diye söylüyorlar. Sizler neler yapacaksınız, tecrübeli annelerimizde yardımcı olursa sevinirim ❤️