Bende almila mobilya dan çocuk odası takımı aldım. Hatta o dönem bebek odası çocuk odasından daha pahalıya geliyordu ki çocuk odasında çalışma masası falan da var. Zaten kızım 3 yaşına kadar bizim odamızda park yatakda yattı. (Neden 3 yaşa kadar ayırmadınız diye eleştirmeyin Elazığ depremini yaşadık ve uzun süre geceleri benim korkum devam etti) 3 yaşından sonra şuan 4.5 yaşında kendi odasında kendi yatağında rahat rahat yatıyor