Mairam_s Öncelikle başınız sağolsun, Rabb’im cennetinde kavuştursun. İçinde bulunduğunuz psikolojiyi anlıyorum benim de daha önce bir düşüğüm birde mecburi kürtajım oldu. İlk düşükten sonra tam iki sene hamile kalamadım. Stres ve üzüntü bunda çok etkili malesef. İkinci kürtajdan tam bir sene sonra Rabb’im nasip etti. Ama benim sorunum pcos o yüzden tedavi ile kalabiliyorum. Sizin herhangi bir sorununuz yoksa kendiliğinizden hamile kalmak istiyorsanız ilk önce kafanızı boşaltmanız gerek. Biz iyiyiz diyoruz istiyoruz ama bilinçaltımızda yatan kaybetmenin üzüntüsü bedenimizi malesef kötü etkiliyor. Biraz zaman verin çocuk meselesine inanın bakın hiç düşünmediğiniz anda yeniden nasip edecektir Rabb’im.