Kızlar merhaba 18 gün önce doğum yaptım kanama ilk 4 5 gün falan sürdü şimdi bitti gibi ara ara kan değil de sarı gibi kahverengi gibi akıntı geliyo çok afedersiniz o da o kadar kötü kokuyor ki aşırı rahatsız ediyo sezeryanla ameliyat oldum dikişlerim enfeksiyon kaptı acaba o yüzden mi. Oluyor bu koku ya da normal mi kan değil de akıntının sarı renk olması sizinde bende olduğu gibi sarı renk akıntınız oldu mu?