Sinemozy yesmkaya-3 bio oil sarı olan kullanıyorum içeriği daha temiz diğer renkten 35. Haftadayız henüz çatlağım yok 🌸
yesmkaya-3 Dorukkusumm Dün badem yağı aldım ama çoğu kullanan kişiye bizzat sordum ayrıca araştırdım tüylenme yapıyor dediği için geri kullanmaktan vazgeçtim kişiye göre değişir belki bilmiyorum ama o riske girmek istemedim benim tüy sıkıntım yok çıkmıyor denecek kadar az senede bir iki alırım bu yağı kullanırsam artar diye geri uzak durdum .. bakalım sanırım şimdi bio - oil sarı olanına başlayacağım ☀️☀️
Love13 yesmkaya-3 valla ben badem yağını saçıma kaşıma kirpiğime falan sürüyorum ve uzatıyor yani o yüzden karnıma sürmeye cesaret edemem 🙈
Brckk Ben bebek yağı kullanmaya basladm, kullanıp etkisini gören var mı? Etki eder mi bilmiyorum önemli olan nemli tutmak diye düşünüyorum