Merhaba kızlar ya son 38 gün kaldı heycandan ne uyku kaldı ne birşey normal doğum olacak allah izin ederse İnşallah ama bir sıkıntım var o yüzden çok tedirginim danışmak istedim size de aranızda böyle olan varmı acaba ya bende sıkışma oluyor hamileliğim den itibaren başladı kalp sıkışma si mi bilmiyorum göğsümun ortasında arada bir sıkışma gibi hissediyorum ve ben bundan korkuyorum doğum anında ikinirken birşey olurmu bir sıkıntı yasarmiyim çok tedirginim kizlar ya bilgisi olan varmı 😔😔