kızlar 40+5 haftalık oldum hala bekliyorum doğmaya niyeti yok doktor salı ya kadar olmasa gel suni sancı ile başlatalım dedi ama hiç açılma yok açılma olmadığ için suni sancı ile 24 saat sürecekmis ne yapıcam bilmiyorum
bazen sezeryan yapsam mı diye düşünüyorum ama kararsızim.24saat suni sancı çekmek zormu yoksa sezeryan mi bu arada ilk bebișm