Mortokakar
Kullandım evet düştü ama olması gerektiği kadar değil çnkü benim değerlerim çok yüksekti olması gerekenin 3 katı gibi
31.haftamda çıktı , 35+4 de doğum yaptım sezerysnla
Zaten en fazla 37 kadar tutuyorlar, durumunuz riskli olduğu içinde normal Önermiyorlar