Sevdeeee Bende kullandım. Öksürük şurubu, astım ilacı, ağrı kesici haberim bile yoktu zaten sürpriz olmuştu. Şuan 10 haftalık olduk gelişiminde şükür birşey yok ilerleyen zamanda da umarım bir sorun çıkmaz. Doktoruma söylediğimde böyle böyle ilaçlar kullandım bişey olur mu dediğimde bilinmez zamanla göreceğiz demişti. Ama içim rahat, sizde içinizi ferah tutmaya çalışın🐣