Tugceee95 hatta hastanede hast cıkısını giydirdim pikeyede sarıp sarmaladım. Nebileyim ilk cocuk 😀 üşür diye düşünüyor insan. doktor geldi bu ne böyle havalemi gecirtceksiniz cocuga diye kızdı soydu cocugu. Bende bir daha hıc gıydırmedım 😂
Özellikle erkek çocukları sıcagı hiç sevmiyor. Kıyafet bakımından cok sanslısınız hep ince tiril tiril şeyler giyicek 2 cocugumda yaz mevsiminde dogdu. 3.nasipse yine aynı😅