Merhaba benim sat ilk günü 19 Aralık
19 ocakta test yaptım çift çizgi gördüm beta 106 çıktı aradan 4 gün sonra 464 çıktı sizce nasıl değer normal mi ? Kontrole gittim 1 hafta sonra ultrasonda bakalım dediler. Sağlık ocağında kiler biraz yavaş yükseliyor dedi ve endişelendim. Yorumlarınızı bekliyorum. Rabbım herkese sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin😊.