yenibirannis Kizlar göğüs ucu sizlamasi gebelik belirtisi mi? Bide defalarca izlediğim filme rağmen dün akşam aynı filmde ağlamam hormonlar değişiyor diyolar varmı böyle bişey ? Gerçekten 🙉
Daisy0000 yenibirannis Göğüs ucunu bilemiyorum ama benim tek belirtim göğüs acısıydı.. Dokunamayacak kadar acıyordu, yüzüstü yatamıyordum.. Hamileliğimi bu belirtiyle anladım
ArvenMom yenibirannis herkeste farklı bilemeyiz bunu göğüs hassasiyeti belirti olarak geçiyo ama bazı kadınlar 0 belirtiyle hamile kalıyo
Osi30 yenibirannis evet gebelik belirtisi ancak aynı zamanda da regl öncesi yaşanan bir durum olduğundan sadece buna dayanarak hamile olduğunuzu düşünmek doğru olmaz. Bence regl gecikmesinden sonra test yapmak her zaman en güvenilir olan.Diğer türlü regl ile karıştırılabiliyor belirtiler.
sehrengiz_8 yenibirannis adet belirtisi de olabiliyor gebelik belirtisi de kimse net bir şey diyemez bu konuda bir de o ağlama seansları hormonlar tavan yaptığında çıkıyor 4-5 haftalık gebelikte gözükmesi zor düşük bir hormona vücut yüksek tepkiler veremez
yenibirannis Daisy0000 yani göğüslerim sizliyo buna eminim böyle sanki yanmış gibi ucu kenarları ama dokunabiliyorum 🙄
yenibirannis ArvenMom başka belirtim yok duygusallık ve göğüs hassasiyetinden başka 🤗 teşekkür ederim
yenibirannis Osi30 gecikti zaten dün olmam lazımdı bide benim normlde göğüs yanlarim acirdi dokunduğumda bu seferki sızlama acı 😊 ilk defa yaşadığım için tuhaf bişe yani teşekkür ederim
yenibirannis sehrengiz_8 Meltems53 Adetim 1 gün geciktiği için sordum zaten 😊 daha önce adetimde göğüs sizlamasi ve duygusallik yoktu aksine sinirli ve öfkeli olurdum tahammulsuz
Meltems53 yenibirannis ikisi de adet belirtisi bende adet dönemlerimde ekstra duygusal oluyordum ve tabii ki göğüs ağrısı da oluyordu. O yüzden hamilelik belirtisi diyemeyiz zaten adet ve hamilelik belirtileri aynı oluyor.
yenibirannis Cansufurkan valla bilmiyorum bebeğim beklemeyi düşünüyorum ya gününe kadar sen naptın oldunmu hsg çekildinmi sonuçlar temizmi😊
Cansufurkan yenibirannis çok şükür kuzum çekindim şak diye verdikler anezteziyi 😂 çok şükür bebeğim tüpler açık polip miyom vs çok şükür yok sadece rahmim biraz darmış doktor istersen açarım ameliyatla dedi yok dedim bundan sonrası Allah kerim beklicez bakalım kuzum
yenibirannis Cansufurkan ay çok sevindim maşallah ya biliyodm zaten bişe olmucagini folik asit faln verdimi bebeğim
Cansufurkan yenibirannis kuzum evet verdi ama.bnimki biraz farklı inofolic.combi kullanıyorum içerisinde inositol denilen yumurtalıkları çalıştıran bir madde var diğer folik asitlerde bu yokmuş bn bunu daha öncede kullanmıştım her kullandığında o ay çift yumurtluyorum bakalım ne olcak bu ay heyecanliyim