Kızlar merhaba, 6 + 1 günlük hamileyim. Doktor kontrolüm vardı bugün, 2 hafta gittiğimde herhangi kist vs yoktu. Bugün keseyi gördük. Haftaya kalp atışı için gideceğim. Fakat kist oluşmuş dedi, hamilelikte hormonlardan dolayı normal dedi. Yaşayan var mı merak ettim?