Edafmo Y_1 ben bunu aldım canım. Henüz bebeğim doğmadı ama hastane çantam için hazırladım baya eşya aldı içine. Malı kalitesi sağlam, görüntüsü de güzel 🤗
Sellmaseellma Y_1 https://ty.gl/nkr4ncvjq1 Ben bunu aldım çok kaliteli duruyor fiyatına göre iyi anlık indirimle 210 tl ye aldım favorine ekle içi baya geniş 3 tane biberon bölmesi var 2 iç cebi bide dışında fermuarlı kısım var
toffeenut Y_1 2 yıl önce aldım. 16 aydır kullanıyoruz taş gibi hala. Ne herhangi bir renk atması ne de bir deformesi olmadı. Bol gözlü ve de çok şık. Tabi kurla beraber güncel fiyatı ile alınır mı, ben almazdım sanırım.