ozzlemk Anneler merhaba 5+2 iken doktora gitmiştim doktor keseyi gördü bir sonraki kontrolde kalp atışını duyabiliriz demişti , pazartesi kontrolüm var 6+4 olucaz sizce duyulur mu kalp atışı