Demirci96 ozelse hiç uğraşmak istemiyor doktorlar çünkü sancı süresi ne kadar sürecek belli değil. Zor geliyor gece gündüz beklemesi. Şu ara devlet hastanesi de pek uğraşmak istemiyor ama ilk doğum gerçekten sezeryan düşünmeyin. Yatar kalkarım hop bebek diye bişey yok onun acıları dogumdan sonra çıkıyor senelerce çeken var ameliyat sonuçta bıçak altı. Normalde bebek ciktigi an tüm dertler bitiveriyor. Sizin kafanızdan acaba bebek kanala inecek mi inmeyecek mi stresinizi atmanız lazım ki bebek kanala gelsin. Doğumda iniyor zaten inip orda günlerce beklemiyor. Ters olsa duruşu iri bebek olsa kolu takılır vs derlerse anlarim tıbbi gereklilik derim ama bu değil maalesef.