Seydanur10 Kızlar 37+1 im bugün sabah lavaboda iç çamaşırım da pembe akıntı vardı nişanım sanırım bir şey yapmam gerekiyor mu
prensesovam Seydanur10 sıcak bi duş al merdiven yürü küçük küçük yürüyüşler yap doktorunu ara bilgilendir sancın gelirse takip et hangi aralıklarla geliyor suyun gelirse hiç durma hastaneye git
Dilaramurat Seydanur10 hayir yapmaniza gerek yok bu dogumun yaklastigini gosterir artik ya suyunuzun gelmesini ya da sancilarinizi bekliyceksiniz ben 37+3 oldum bende bekliyorum nisanim falan gelmedi