Ben de bir kaç tulum zıbın alt üst takım çorap aldım. Hepsinden 3 4 tane bir de bir yerden toplu kıyafet geldi çok fazla oldu daha ida almadım bunlar yaza kadar yeter diye düşünüyorum yazında bedeninegöre alışveriş yaparım inşallah bir de battaniyelerini aldık biberon filan basit şeyler işte zaten bu saydıkları ı da kayın validen aldı masraf yapmamış oldum😂