İlk prima kullandım 2 numaraya geçene kadar daha sonra molfixe geçtim 1 yıl kullandık şuanda fiyatlardan dolayı farklı markaları deniyorum şimdi 2. Gebeliğim yenidoğan için tekrar prima alıcam tenleri çok hassas hiçbir şeyle temasları olmamış oyuzden en kaliteli olanı ne ise ilk dönemi atlatana kadar alerjik pişik vs olmasın diye prima alıcam sonra yine uygun olan ne ise o çünkü hemen hemen her markaya baktım gerçekten kalitesi farkediyor molfixte primada güzel ikisinden biri alınabilir